Skip to main content

Βασικά Χαρακτηριστικά


Η γενική φιλοσοφία μας είναι η υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών στη σωστή μετάβασή τους από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και πως να ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις του. Το σύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό και η εξατομικευμένη εκπαίδευση που παρέχεται αποτελούν ένα δυναμικό συνδυασμό, ικανό να προσελκύσει το ενδιαφέρον του/της μαθητή/τριας. Μέσα από αυτή την πρωτοποριακή διαδικασία ενισχύεται η εργατικότητα, η υπευθυνότητα και η κριτική σκέψη των μαθητών, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται, να εξελίσσονται διαρκώς και να δημιουργούν υποδομή.

Η Εκπαιδευτική Υποστήριξη που παρέχουμε διαφοροποιείται σε δύο υπηρεσίες: 

  • Το "Εργαστήρι μάθησης" για Α΄ & Β΄ Γυμνασίου 
  • Το Φροντιστηριακό πρόγραμμα για τη Γ΄ Γυμνασίου 

 

Γιατί διαφοροποιούμε τις υπηρεσίες μας ανάλογα την τάξη ;

Τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά την περίοδο της προεφηβείας παίζουν σημαντικό ρόλο στις ανάγκες των μαθητών/τριών άρα διαφέρει και η εκπαιδευτική προσέγγιση. Τα παιδιά της Α΄ & Β΄ Γυμνασίου καλούνται να διαχειριστούν ένα απαιτητικό πρόγραμμα πολλών μαθημάτων με πολλά διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και πολλούς διαφορετικούς καθηγητές, καθιστώντας την μελέτη και την ολοκλήρωση των ασκήσεων/εργασιών για την επόμενη ημέρα μία εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία. Τα παιδιά σε αυτή τη φάση εξαρτόνται από τον καθηγητή και την καθοδήγησή του. Οι μαθητές/τριες δεν είναι ακόμη αυτόνομοι στο να κάνουν μόνοι/ες τα μάθήματα και τις εργασίες τους και οι γονείς δεν έχουν τα κατάλληλα γνωστικά εργαλεία και την προσέγγιση που απαιτείται προκειμένου να βοηθήσουν ολοκληρωμένα. Το πολυεπίπεδο και απαιτητικό αυτό ρόλο, αναλαμβάνουν οι εξειδικευμένοι/ες καθηγτές/τριες μας που μπορούν να ενισχύσουν τις δυνατότητες του κάθε παιδιού, να διαφοροποιήσουν την προσέγγιση και τη διδασκαλία τους ανάλογα τη φύση του μαθήματος (θεωρητικό - θετικό) , να διαχειριστούν το κάθε παιδί ως ξεχωριστή περίπτωση και να το καθοδηγήσουν με τον τρόπο που θα επιφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα. 

Στόχος μας μέσα από όλη αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία είναι η κάλυψη των αναγκών και η βελτίωση του επιπέδου των μαθητών/τριών , έτσι ώστε να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση  - ανεξαρτητοποίηση - αυτενέργεια για να μπορούν

  • να μαθαίνουν καλύτερα,
  • να καλλιεργούν κριτική ικανότητα,
  • να παράγουν ποιοτικότερες εργασίες,
  • να αποδίδουν καλύτερα στις εξετάσεις και τελικά
  • να αναβαθμίζουν το επίπεδο τους.

 

Είμαστε οι πρώτοι στην Ελλάδα που ξεκινήσαμε την διαδικασία της μελέτης σε ειδικά διαμορφομένους χώρους με καθηγητές θεωρητικών και θετικών μαθημάτων - 1 καθηγητής ανά 4-5 μαθητές/τριες- , οι οποίοι δουλεύουν μαζί τους, καθημερινά για 2 ώρες τα βασικά μαθήματα της επόμενης ημέρας.

 

Γιατί στη Γ΄ Γυμνασίου δεν κάνουμε επίσης μελέτη ;

Τα παιδιά της Γ΄ Γυμνασίου είναι πλέον στην εφηβεία , έχουν αντιληφθεί πλέον ''πως δουλεύει'' το γυμνάσιο και τις απαιτήσεις του, μπορούν ευκολότερα να κρατήσουν σημειώσεις, να διαχειριστούν τις υποχρεώσεις τους αναφορικά με εργασίες και διάβασμα για την επόμενη ημέρα και γενικότερα να είναι πιο αυτόνομα. Αυτό που προσφέρουμε εμείς στη Γ΄ Γυμνασίου είναι η δημιουργία ισχυρών βάσεων στα βασικά μαθήματα, που θα τα χρειαστούν μετ' έπειτα στο Λύκειο. Στόχος μας είναι

  • να ωριμάσουν ως μαθητές/τριες ,
  • να διδάσκονται την ύλη και να τη μαθαίνουν νωρίτερα από το σχολείο, με αποτέλεσμα να είναι πιο δυνατοί/ές εκεί,  
  • να εξοικειωθούν με τις γραπτές εξετάσεις και να αυξήσουν τις επιδόσεις τους,
  • να δημιουργήσουν κριτική ικανότητα,
  • να διαχειρίζονται αποτελεσματικά μόνοι/ες τους τον χρόνο τους αναφορικά με τις υποχρεώσεις τους. 

 

 

Διαμορφώνουμε ανθρώπους που μαθαίνουν πώς να μελετούν,  να δημιουργούν υποδομή, να θέτουν στόχους, να εξελίσσονται συνεχώς και τελικά να πετυχαίνουν τους στόχους αυτούς.

 

 

Οι υπηρεσίες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης που παρέχουμε αποτελούνται από