Γενικά, το κλίμα στο φροντιστήριο είναι πολύ φιλικό και η συνεργασία μας με τους καθηγητές άριστη, καθώς φροντίζουν εκτός από το να μαθαίνουμε, να περνάμε και ευχάριστα. Το πρόγραμμα και οι ώρες του φροντιστηρίου ήταν αρκετά ικανοποιητικά.
Χρησιμοποιούμε cookies και παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.
Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.