Skip to main content

Ιστορικό

Στο τέλος της δεκαετίας του 1970, ένα μικρό συνοικιακό φροντιστήριο τριών (3) αιθουσών, που έφερε το όνομα «ΡΟΜΒΟΣ» και βρισκόταν στην περιοχή της Αργυρούπολης (Φλέμιγκ 1), αγοράστηκε από τους μαθηματικούς, Γιάννη Τσαρπαλή και Βασίλη Δριμιλή.

Ο «ΡΟΜΒΟΣ», λοιπόν, ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 στην Αργυρούπολη, με στόχο να προσφέρει Φροντιστηριακή  Εκπαίδευση υψηλού επιπέδου στους μαθητές της ευρύτερης περιοχής που στόχευαν στην εισαγωγή τους σε ΑΕΙ- ΤΕΙ.

Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ «ΡΟΜΒΟΣ»  σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής στα εκπαιδευτικά δεδομένα της Νότιας Αθήνας. Η συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια, οι υψηλοί στόχοι, η επιλογή άξιων συνεργατών, η εφαρμογή πρωτοποριακών προγραμμάτων σπουδών συνετέλεσαν σε μια εντυπωσιακά ανοδική πορεία, που είχε σαν αποτέλεσμα την επέκταση των δραστηριοτήτων του από το 1993 και στην περιοχή της Ηλιούπολης. Ενώ από το 2013 δραστηριοποιούμαστε ενεργά και στις περιοχές της Γλυφάδας, της Βάρης, της Βούλας και της Βουλιαγμένης με το νεότερο διδακτήριο μας που άνοιξε τις πόρτες του στην Γλυφάδα επεκτείνοντας κι άλλο το ΡΟΜΒΟ και μεταδίδοντας ακόμα πιο μακριά τη γνωστή σε όλους "Μέθοδο Επιτυχίας".

Εδώ και 44 επιτυχημένα χρόνια ο οργανισμός μας αναπτύχθηκε όχι μόνο ποσοτικά, αλλά πάνω από όλα ποιοτικά. Γνωρίζουμε ότι οι απαιτήσεις συνεχώς αυξάνονται, και για το λόγο αυτό χρησιμποιώντας ένα  ειδικό σύστημα δεικτών αποτελεσματικότητας, καταφέραμε να αξιολογούμε τα αποτελέσματα της δουλειάς μας, με αποτέλεσμα  να έχουμε φτάσει όχι απλά σε υψηλότατα ποσοστά επιτυχίας, αλλά και σε επίτευξη επιτυχίας των μαθητών στις πρώτες σχολές επιθυμίας (πάνω από το 80% των μαθητών επιτυγχάνουν στις πρώτες σχολές επιθυμίας τους).

Το όνομα «ΡΟΜΒΟΣ» αντιπροσωπεύει τον μεγαλύτερο και αρτιότερο Εκπαιδευτικό Οργανισμό της Νότιας Αθήνας που διεξάγει πολλαπλές δραστηριότητες, οι οποίες απευθύνονται τόσο σε μαθητές όσο και σε ενήλικες.

Οι Δραστηριότητές μας

Φροντιστηριακή εκπαίδευση που απευθύνεται:

  1. Στους μαθητές της Γ’ Λυκείου και Απόφοιτους (όλων των επιστημονικών πεδίων) που δίνουν εξετάσεις για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  2. Στους μαθητές της Α’ και Β’ Γενικού Λυκείου με έμφαση στη δημιουργία υποδομής και προετοιμασίας για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ
  3. Στους μαθητές των ΕΠΑ. Λ. για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ.

Ολοκληρωμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη Γυμνασίου και Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού

  • Εργαστήρι Μάθησης
  • Φροντιστηριακό πρόγραμμα Γ΄ Γυμνασίου
  • Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής 

Διαθέτουμε:

  • 4 υπερσύγχρονα διδακτήρια 
  • 31 κλιματιζόμενες αίθουσες υψηλών προδιαγραφών
  • Τρία σύγχρονα Αμφιθέατρα 70, 35 και 20 θέσεων αντίστοιχα, εξοπλισμένα με Διαδραστικούς Πίνακες
  • Ειδικά διαμορφωμένους χώρους για το "Εργαστήρι Μάθησης" που κάνουν τη μάθηση την πιο ευχάριστη διαδικασία

Είμαστε ο πρώτος Φροντιστηριακός Οργανισμός στην Ελλάδα

που πιστοποίησε την ποιότητα των υπηρεσιών του από το 2001, αποκτώντας το Πιστοποιητικό Ποιότητας ΕΝ ISO 9001: 2000, από το διεθνή Οργανισμό Lloyd’s

Το σύστημα διαχείρισης ποιότητας που εφαρμόζουμε όλα αυτά τα χρόνια αφορά την «Ανάπτυξη και παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών».

Από το 2007 προσαρμοστήκαμε στις απαιτήσεις του ΕΝ ISO 9001: 2008 με φορέα πιστοποίησης για τα επόμενα 12 χρόνια τη Lloyd’s

 

Από το Μάρτιο του 2013 αναβαθμίσαμε την Πιστοποίηση Ποιότητας των Υπηρεσιών μας, σύμφωνα με το Πρότυπο EN ISO 9001:2008 παράλληλα και με την Τεχνική Προδιαγραφή 1433:2008 ΕΛΟΤ, με φορέα τον Οργανισμό TUV AUSTRIA HELLAS.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης...

δουλεύουμε ώστε να ανταποκριθούμε στις  απαιτήσεις  και την αλήθεια των καιρών, θέτοντας ως βάση τις προδιαγραφές ποιότητας και τη νέα προσέγγιση στην εκπαίδευση.

Στόχος μας  είναι η  προσφορά  συνολικών και αποτελεσματικών λύσεων σε όλους τους τομείς, συνοδευόμενες από την άριστη ποιότητα εκπαιδευτικών υπηρεσιών στους νέους και νέες μας. Με αυτόν τον τρόπο βοηθούμε τους μαθητές μας να αποκτήσουν εφόδια και δεξιότητες, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και την πίστη στον εαυτό τους, να αγαπήσουν και να υπερασπιστούν τις επιλογές τους και τελικά, να πετύχουν τον σκοπό τους, ώστε να καταφέρουν να διαμορφώσουν την ζωή τους όπως οι ίδιοι  επιθυμούν.