Skip to main content

Πιστοποίηση Ποιότητας

Το σύστημα διαχείρισης ποιότητας που εφαρμόζουμε όλα αυτά τα χρόνια αφορά την «Ανάπτυξη και παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών».

Από το 2007 προσαρμοστήκαμε πλέον στις απαιτήσεις του ΕΝ ISO 9001: 2008 με φορέα πιστοποίησης για τα επόμενα 12 χρόνια τη Lloyd’s

Από το Μάρτιο του 2013 συνεχίζουμε την Πιστοποίηση Ποιότητας των Υπηρεσιών μας, σύμφωνα με το Πρότυπο EN ISO 9001:2008 παράλληλα και με την Τεχνική Προδιαγραφή 1433:2008 ΕΛΟΤ, με φορέα τον Οργανισμό TUV AUSTRIA HELLAS.

Είμαστε ο πρώτος Φροντιστηριακός Οργανισμός στην Ελλάδα που έχει πιστοποιήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του από το 2001, αποκτώντας το Πιστοποιητικό Ποιότητας ΕΝ ISO 9001: 2000, από το διεθνή Οργανισμό Lloyd’s.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ «ΡΟΜΒΟΣ»

Το Σύστημα Ποιότητας του Εκπαιδευτικού "Οργανισμού  «ΡΟΜΒΟΣ» στοχεύει στην παροχή Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών υψηλού επιπέδου με την καλύτερη δυνατή οριοθέτηση των προδιαγραφών που θα δώσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Η Διοίκηση του Οργανισμού  δεσμεύεται να παρέχει:

  1. Κάθε δυνατή υποστήριξη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας, σύμφωνα με  το πρότυπο EN ISO  9001:2008 και την Ελληνική Τεχνική Προδιαγραφή ΕΛΟΤ 1433.
  2. Ενεργή συμμετοχή  στην εφαρμογή της μέσω:
    1. της καθιέρωσης και παρακολούθησης αντικειμενικών Στόχων Ποιότητας,
    2. της μετάδοσης σε όλους τους συνεργάτες, της σημασίας για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των Γονέων/Κηδεμόνων και των μαθητών, καθώς και της υφιστάμενης Νομοθεσίας,
    3. της ανασκόπησης της πορείας του Συστήματος Ποιότητας σε προκαθορισμένα και τακτά χρονικά διαστήματα,
    4. της παρακολούθησης και της διάθεσης των απαραίτητων υλικών και ανθρώπινων πόρων.

Ο Οργανισμός μας με την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας στοχεύει:

  1. στην απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων των μαθητών – Γονέων και Κράτους,
  2. στη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των ανθρώπινων και υλικών πόρων που διαθέτει,
  3. στην απόλυτη εφαρμογή των υφιστάμενων απαιτήσεων της Νομοθεσίας στα πεδία των δραστηριοτήτων του,
  4. στη συνεχή βελτίωση του εφαρμοζόμενου Συστήματος Ποιότητας, μέσα από την παρακολούθηση και την μέτρηση της απόδοσης των Εκπαιδευτικών Διεργασιών. 

Έτσι επενδύει:

  1. στο ανθρώπινο δυναμικό του,
  2. στον εξοπλισμό που απαιτείται,
  3. στη συνεχή πληροφόρηση και εκπαίδευση σε ό,τι αφορά νέα δεδομένα και νέες απαιτήσεις Εκπαιδευτικών και Διοικητικών Πεδίων.

Η Διοίκηση του Οργανισμού καλεί όλους τους συνεργάτες της:

  1.  να εφαρμόζουν σωστά και σε συνεχή βάση όλα τα δεδομένα του συστήματος Ποιότητας,
  2. να προτείνουν βελτιώσεις σε οποιονδήποτε Τομέα,
  3. να διαπιστώνουν και να προλαμβάνουν τα λάθη τους,

να δουλεύουν ως ομάδα σεβόμενοι τις προτεραιότητες του καθένα.

Μάρτιος 2013

Η Διοίκηση του Οργανισμού