"Από την Προετοιμασία στην Επιτυχία" , Συνεντεύξεις με Αριστούχους Μαθητές
Οι πανελλαδικές εξετάσεις αποτελούν ένα σημαντικό σταθμό στη ζωή κάθε μαθητή/τριας, καθώς απαιτούν αφοσίωση, επιμονή και ψυχραιμία. Με αφορμή την επικείμενη ανακοίνωση των βάσεων και τη δικαίωση των κόπων τους, συνομιλήσαμε με μερικούς από τους επιτυχόντες μαθητές του φροντιστηρίου μας, για να μοιραστούν μαζί μας την εμπειρία τους και τις συμβουλές τους προς τους μελλοντικούς υποψηφίους.
Στις συνεντεύξεις που ακολουθούν, οι μαθητές μας περιγράφουν τα συναισθήματά τους μετά την επιτυχία τους, τις μεθόδους μελέτης που βρήκαν πιο αποτελεσματικές, και το σημαντικό ρόλο που έπαιξε το φροντιστήριο στην προετοιμασία τους. Αναφέρονται επίσης στις προκλήσεις που αντιμετώπισαν, καθώς και στους τρόπους με τους οποίους κατάφεραν να διαχειριστούν το άγχος και την πίεση των εξετάσεων.
Ελπίζουμε οι εμπειρίες και οι συμβουλές τους να εμπνεύσουν και να καθοδηγήσουν τους μαθητές που ετοιμάζονται για τις επόμενες πανελλαδικές εξετάσεις, δίνοντάς τους το θάρρος και την αποφασιστικότητα να πετύχουν τους στόχους τους.
Καλή ανάγνωση!
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
"Σκεφτόμουν πως ό,τι και να γίνει, εγώ θα έκανα το καλύτερο που μπορούσα βάσει των δυνατοτήτων μου"
Η μαθήτρια ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ μας εντυπωσιάζει με την αποφασιστικότητα και τη θετική της σκέψη, που υπηρέτησαν ως πυξίδα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της. Η ικανότητά της να εστιάσει στο να κάνει το καλύτερο που μπορούσε, ανεξαρτήτως των συνθηκών, αποτελεί ένα σημαντικό μάθημα για όλους μας. Στη συνέντευξή της, θα ανακαλύψουμε πώς αυτή η προσέγγιση συντέλεσε στην επιτυχία της, καθώς και τις στρατηγικές και τα κίνητρα που την καθοδήγησαν όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Πώς νιώθεις που πέτυχες τόσο καλά στις πανελλαδικές;
Νιώθω ανακούφιση γιατί μπορώ πλέον να αποβάλω το άγχος για τις εξετάσεις, και αισθάνομαι ότι δικαιώθηκα για την προσπάθεια και τις θυσίες που έκανα τα τελευταία χρόνια. Ειδικά στη Φυσική, τη Βιολογία και τη Χημεία νιώθω ότι το διάβασμα πραγματικά απέδωσε.
Τι σε ενέπνευσε να επιλέξεις την κατεύθυνση που ακολούθησες;
Από πολύ μικρή ονειρευόμουν να γίνω γιατρός, όμως εκτός αυτού η Βιολογία ήταν πάντα ένα μάθημα που μου κινούσε το ενδιαφέρον και δε με κούραζε ποτέ, και τα μαθήματα της κατεύθυνσης συνέπιπταν με τις κλίσεις μου.
Ποια ήταν η καθημερινή σου ρουτίνα μελέτης και ποιες μεθόδους μελέτης βρήκες πιο αποτελεσματικές;
Στο πρόγραμμα μου αφιέρωνα συγκεκριμένες μέρες και ώρες για κάθε μάθημα. Για παράδειγμα, τις Τετάρτες διάβαζα Χημεία, τις Πέμπτες Βιολογία και Φυσική. Για μένα ήταν αποτελεσματικό να διαβάζω συνεχόμενα για διαστήματα των τριών ωρών, με μικρά διαλείμματα να παρεμβάλλονται, ξεκινώντας περίπου από τις 2.30 το μεσημέρι. Προσπαθούσα επίσης να μην πηγαίνω από το ένα μάθημα στο άλλο και να συγκεντρώνομαι σε ένα θέμα τη φορά, και με βοήθησε πολύ να λέω τη θεωρία των μαθημάτων στους γονείς μου, ειδικά της Βιολογίας.
Πόσο σημαντικό θεωρείς ότι ήταν το φροντιστήριο για την επιτυχία σου;
Το φροντιστήριο μου παρείχε τα κατάλληλα εφόδια ώστε να έχω μια κατεύθυνση στο διάβασμα μου, και μπορούσα να καλύπτω τις απορίες μου χωρίς να κινδυνεύω να έχω κενά. Τα διαγωνίσματα επίσης με βοήθησαν να παρατηρώ την πορεία μου κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να καταλαβαίνω σε ποια κομμάτια της ύλης πρέπει να αφιερώσω περισσότερο χρόνο.
Αντιμετώπισες συναισθήματα άγχους και πίεσης; Και αν ναι, ποιες σκέψεις σε βοήθησαν στη διαχείρισή τους;
Νομίζω το άγχος είναι αναπόφευκτο για κάθε υποψήφιο, μόνο και μόνο λόγω του κλίματος που επικρατεί στα σχολεία στην Γ' Λυκείου. Προσωπικά με βοήθησε να επικοινωνώ με τους ανθρώπους κοντά μου και να εκφράζω αυτό το συναίσθημα. Σκεφτόμουν πως ό,τι και να γίνει, εγώ θα έκανα το καλύτερο που μπορούσα βάσει των δυνατοτήτων μου και αυτό με εφησύχαζε.
Τι συμβουλή θα έδινες στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις επόμενες πανελλαδικές;
Να αντιμετωπίζουν την προετοιμασία με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα, να αναζητούν στήριξη από τα άτομα γύρω τους, αναγνωρίζοντας όμως ότι η επίδοσή τους εξαρτάται κυρίως από την προσωπική προσπάθεια και όχι από εξωτερικούς παράγοντες. Θα τους συμβούλευα επίσης να μην ταυτίσουν την αξία τους με τον βαθμό που θα πάρουν στο τέλος, και να ακολουθούν ένα πρόγραμμα διαβάσματος που ταιριάζει στις συνήθειές τους.
Υπάρχει κάτι που θα έκανες διαφορετικά αν μπορούσες να ξανακάνεις την προετοιμασία σου;
Σίγουρα θα προσπαθούσα να έχω μεγαλύτερη πειθαρχία κατά τη διάρκεια των θερινών μαθημάτων, ώστε να μην αναγκάζομαι να ξενυχτάω όπως έκανα εκείνη την περίοδο προκειμένου να καλύπτω τις υποχρεώσεις μου και να μην εξουθενώνομαι.
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια και φιλοδοξίες;
Θέλω να σπουδάσω Ιατρική και, αν τα καταφέρω, να κάνω την ειδικότητά μου σε κάποια χώρα του εξωτερικού. Θα μου άρεσε να ασχοληθώ με την έρευνα ή να κάνω ακαδημαϊκή καριέρα, όμως δε θέλω να περιορίσω τον εαυτό μου. Πάνω από όλα θέλω αυτό το καλοκαίρι να ξεκουραστώ και να αποκτήσω νέες εμπειρίες.
Έχεις κάποιο "μυστικό" επιτυχίας που θα ήθελες να μοιραστείς;
Πιστεύω ότι το μυστικό επιτυχίας μου ήταν η στήριξη που έλαβα από τους φίλους και την οικογένεια μου, το συστηματικό διάβασμα και το γεγονός ότι εξοικειώθηκα πολύ με τη διαδικασία των διαγωνισμάτων. Πολύ σημαντική ήταν για μένα και η καλή σχέση που είχα με τους καθηγητές μου και η υποστήριξή τους.
ΤΣΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
"Κάποιες φορές, φαινομενικές αποτυχίες είναι ουσιαστικές ευτυχίες"
Ο μαθητής ΤΣΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ μας προσφέρει μια σοφή και θετική προοπτική για την έννοια της επιτυχίας και της αποτυχίας. Το γεγονός ότι βλέπει τις φαινομενικές αποτυχίες ως ουσιαστικές ευτυχίες αντικατοπτρίζει την ικανότητά του να βρίσκει αξία και νόημα ακόμα και στις δυσκολίες. Στη συνέντευξή του, θα εξερευνήσουμε πώς αυτή η φιλοσοφία του τον βοήθησε να ξεπεράσει τις προκλήσεις της χρονιάς, να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες και να επιτύχει τους στόχους του με επιτυχία.
Πώς νιώθεις που πέτυχες τόσο καλά στις πανελλαδικές;
Αισθάνομαι ικανοποιημένος που οι κόποι που κατέβαλα απέδωσαν και βαθιά ευγνώμων για όσους με στήριξαν με κάθε τρόπο. Δεν θεωρώ πως κατάφερα κάτι θαυμαστό, αλλά μάλλον ότι προσπάθησα να αξιοποιήσω όσα μου δόθηκαν. Νιώθω πως ήταν μία κοινή συμπόρευση οικογένειας, καθηγητών και φίλων με την δική μου επενέργεια.
Τι σε ενέπνευσε να επιλέξεις την κατεύθυνση που ακολούθησες;
Ήταν αναπόφευκτο να ακολουθήσω τις ανθρωπιστικές σπουδές, όχι μόνο επειδή αυτά τα μαθήματα με ενδιέφεραν και είχα καλύτερες επιδόσεις σε αυτά, αλλά και γιατί αντιμετωπίζουν τον άνθρωπο ηθικοπνευματικά. Μέσα από αυτές αποκτά αξία και νοηματοδοτείται.
Πόσο σημαντικό θεωρείς ότι ήταν το φροντιστήριο για την επιτυχία σου;
Το φροντιστήριο λειτούργησε καθοριστικά για την πορεία μου. Οι καθηγητές μου και η άριστη σχέση μαζί τους με βοήθησαν τόσο ακαδημαϊκά όσο και ψυχολογικά. Επίλυαν τις απορίες μου και έδειχναν την καλύτερη πρόθεση για να με βοηθήσουν σε οποιαδήποτε περίσταση. Τους οφείλω την όποια πρόοδό μου. Η σχέση μου, όμως, και με τα παιδιά του τμήματός μου επέδρασε σαν ένα διάλειμμα από την ρουτίνα του διαβάσματος και με αναζωογονούσε.
Αντιμετώπισες συναισθήματα άγχους και πίεσης; Και αν ναι, ποιες σκέψεις σε βοήθησαν στη διαχείρισή τους;
Το άγχος είναι, δυστυχώς, κύριο χαρακτηριστικό στην προσπάθεια των Πανελλαδικών. Δεν είναι πάντα κακό, αλλά πολλές φορές οδηγεί στην απόγνωση και την σύγχυση. Ομολογώ ότι οι θετικές σκέψεις δεν με βοήθησαν τόσο, όσο η πίστη μου στον Θεό, η επικοινωνία και παρουσία οικογένειας και φίλων και η ενασχόληση με πράγματα που με ηρεμούσαν.
Τι συμβουλή θα έδινες στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις επόμενες πανελλαδικές;
Θα τους συμβούλευα να διαφυλάσσουν πρωταρχικά την ψυχική τους δύναμη. Είναι αναπόφευκτο ότι θα πρέπει να πιέσουν τους εαυτούς τους, αλλά τίποτα δεν αποκτάται χωρίς κόπο. Να εμπιστεύονται τους καθηγητές τους και να μην υποτιμούν τον μόχθο τους. Με επιμονή και ψυχραιμία όλα θα πάνε κατ’ ευχήν.
Έχεις κάποιο "μυστικό" επιτυχίας που θα ήθελες να μοιραστείς;
Δεν έχω κάποιο «μυστικό». Υπάρχει, ωστόσο, μία φράση που με έκανε να βλέπω τα πράγματα διαφορετικά. «Κάποιες φορές, φαινομενικές αποτυχίες είναι ουσιαστικές ευτυχίες». Η επιτυχία στις Πανελλαδικές, πέρα από την είσοδο στο πανεπιστήμιο, δεν εξασφαλίζει την χαρά και την εσωτερική πλήρωση. Αναλόγως, και η αποτυχία σε αυτές δεν συνεπάγεται την καταστροφή. Ας βλέπουμε τις Πανελλαδικές σαν ένα λιθαράκι μόνο στον δρόμο της ζωής.
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
“Οι εξωσχολικές δραστηριότητες μου έδωσαν τη δυνατότητα να ξεφεύγω από το διάβασμα και να κάνω κάτι διαφορετικό που ταυτόχρονα με ευχαριστεί.”
Ο μαθητής ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ τονίζει τη σημασία της ισορροπίας ανάμεσα στη μελέτη και μεθόδους αποσυμπίεσης. Η ικανότητά του να συνδυάζει το διάβασμα με δραστηριότητες που του προσφέρουν ευχαρίστηση, υπήρξε κρίσιμη για την επιτυχία του. Στη συνέντευξή του, θα εξερευνήσουμε πώς εξασφάλισε για τον εαυτό του την απαραίτητη ενέργεια, επιτρέποντάς του να προσεγγίσει τις πανελλαδικές εξετάσεις με μεγαλύτερη αισιοδοξία και αποτελεσματικότητα.
Πώς νιώθεις που πέτυχες τόσο καλά στις πανελλαδικές;
Νιώθω πολύ χαρούμενος και περήφανος για τον εαυτό μου, καθώς οι κόποι μου άξιζαν εκ του αποτελέσματος. Αυτό δεν θα συνέβαινε χωρίς τη βοήθεια από την οικογένειά μου.
Ποια ήταν η καθημερινή σου ρουτίνα και οι μέθοδοι που βρήκες πιο αποτελεσματικές;
Προσωπικά προτιμούσα να διαβάζω το μεσημέρι και το απόγευμα, σε αντίθεση με πολλούς που ξέρω πως διαβάζουν το βράδυ. Επέλεξα να ξεκουράζομαι το βράδυ και να αφιερώνω τον χρόνο της υπόλοιπης μέρας στο διάβασμα με τακτικά διαλείμματα. Παράλληλα, με βοήθησαν αρκετά οι εξωσχολικές δραστηριότητες, καθώς μου έδωσαν τη δυνατότητα να ξεφεύγω από το διάβασμα και να κάνω κάτι διαφορετικό που ταυτόχρονα με ευχαριστεί.
Πόσο σημαντικό πιστεύεις ήταν το φροντιστήριο για την επιτυχία σου;
Διαδραμάτισε πολύ σημαντικό ρόλο, καθώς χωρίς το φροντιστήριο και την βοήθεια των καθηγητών μου δεν θα κατάφερνα να πετύχω στις πανελλαδικές εξετάσεις με αυτούς τους βαθμούς. Οι καθηγητές με στήριζαν καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς και της προσπάθειάς μου και ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την πρόοδο και την εξέλιξή μου.
Αντιμετώπισες συναισθήματα άγχους και πίεσης; Και αν ναι, ποιες σκέψεις σε βοήθησαν στη διαχείρισή τους;
Φυσικά αντιμετώπισα άγχος και πίεση, κυρίως τον τελευταίο μήνα, όπως σχεδόν όλα τα παιδιά. Στη διαχείρισή τους βοήθησαν σίγουρα οι καθηγητές με τη στήριξή τους, αλλά και τα προηγούμενα διαγωνίσματα προετοιμασίας, στα οποία ευτυχώς είχα καλές επιδόσεις και μου έδωσαν αυτοπεποίθηση και δύναμη να συνεχίσω.
Τι συμβουλή θα έδινες στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις επόμενες πανελλαδικές;
Θα τους συνιστούσα να προσπαθήσουν όσο γίνεται να ελέγξουν το άγχος, να διαβάζουν όσο γίνεται αλλά όχι υπερβολικά, καθώς θα κουραστούν και είναι πιθανό να μην αντέξουν την πίεση προς το τέλος. Επιπρόσθετα, να μην σκέφτονται πως από αυτές τις εξετάσεις κρίνεται το μέλλον τους, καθώς αυτό δεν ισχύει, και να έχουν στο μυαλό τους πως είναι απλά τέσσερα διαγωνίσματα όπως αυτά που γράφουν τόσα χρόνια.
Υπάρχει κάτι που θα έκανες διαφορετικά αν μπορούσες να ξανακάνεις την προετοιμασία σου;
Θα διάβαζα πιο προσεκτικά από την αρχή της περσινής χρονιάς τη θεωρία, ειδικά στο μάθημα της οικονομίας, καθώς μου δημιούργησε μερικά κενά κατά την περίοδο της επανάληψης.
ΣΠΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
“Είχα ενδιαφέρον για την ύλη που θα μάθαινα σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά και για τις σχολές που ακολουθούσαν.”
Ο μαθητής ΣΠΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ μας τονίζει το πάθος και το ενδιαφέρον του για την κατεύθυνση που επέλεξε. Η αφοσίωσή του στην ύλη και η επιθυμία του να εξερευνήσει τις θετικές σχολές αποτέλεσαν κινητήριες δυνάμεις στην προετοιμασία του. Στη συνέντευξή του, θα δούμε πώς αυτό το ενδιαφέρον τον ενέπνευσε και τον καθοδήγησε κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του, συμβάλλοντας στην επιτυχία του στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Πώς νιώθεις που πέτυχες τόσο καλά στις πανελλαδικές;
Νιώθω αρκετά ικανοποιημένος από την προσπάθειά μου.
Τι σε ενέπνευσε να επιλέξεις την κατεύθυνση που ακολούθησες;
Είχα ενδιαφέρον για την ύλη που θα μάθαινα σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά και για τις σχολές που ακολουθούσαν.
Ποια ήταν η καθημερινή σου ρουτίνα μελέτης (ώρες, πρόγραμμα κτλ.) και ποιες μεθόδους μελέτης βρήκες πιο αποτελεσματικές;
Διάβαζα κατά μέσο όρο 18-20 ώρες τη βδομάδα, εστιάζοντας σε κενά ή κομμάτια της ύλης που με δυσκόλευαν.
Πόσο σημαντικό θεωρείς ότι ήταν το φροντιστήριο για την επιτυχία σου;
Έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και με βοήθησε αρκετά.
Αντιμετώπισες συναισθήματα άγχους και πίεσης; Και αν ναι, ποιες σκέψεις σε βοήθησαν στη διαχείρισή τους;
Όχι.
Τι συμβουλή θα έδινες στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις επόμενες πανελλαδικές;
Να έχουν πρόγραμμα στο διάβασμά τους και να το τηρούν, και να μην έχουν άγχος καθώς οι πανελλήνιες δεν είναι ο μοναδικός δρόμος της επιτυχίας.
Υπάρχει κάτι που θα έκανες διαφορετικά αν μπορούσες να ξανακάνεις την προετοιμασία σου;
Όχι.
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια και φιλοδοξίες;
Να τελειώσω τη σχολή μου σε πρώτο στάδιο.
Έχεις κάποιο "μυστικό" επιτυχίας που θα ήθελες να μοιραστείς;
Αυτοπεποίθηση και σιγουριά για τις βαθμολογίες και αφιέρωση χρόνου στο να κάνει ο μαθητής εικόνα αυτά που μαθαίνει.
ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
“Σημασία δεν έχει να παλεύεις για κάτι το οποίο σου το επιβάλλουν, αλλά για κάτι το οποίο πραγματικά θες”
Ο μαθητής ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ βρήκε την πραγματική του κατεύθυνση στην προετοιμασία για τις πανελλαδικές, όχι μέσω εξωτερικών πιέσεων αλλά μέσω της εσωτερικής του επιθυμίας. Η προσέγγισή του στη μελέτη και την επίτευξη των στόχων του βασίστηκε σε αυτό που πραγματικά ήθελε, και αυτό του έδωσε τη δύναμη να πετύχει. Η αφοσίωση και το πάθος του ήταν οι οδηγοί του στην πορεία προς την επιτυχία, αποδεικνύοντας ότι το εσωτερικό κίνητρο είναι η πιο ισχυρή δύναμη.
Πώς νιώθεις που πέτυχες τόσο καλά στις πανελλαδικές;
Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά, καθώς οι κόποι μιας ολόκληρης χρονιάς κατάφεραν να μου φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα που τόσο ήθελα. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος διότι οι βαθμοί μου, μου εξασφαλίζουν μια αξιόλογη σχολή.
Τι σε ενέπνευσε να επιλέξεις την κατεύθυνση που ακολούθησες;
Επέλεξα την κατεύθυνση με βάση τα ενδιαφέροντά μου καθόλη τη διάρκεια των σχολικών μου χρόνων, αλλά και τα επαγγέλματα που μου άρεσαν από μικρό παιδί.
Ποια ήταν η καθημερινή σου ρουτίνα μελέτης (ώρες, πρόγραμμα κτλ.) και ποιες μεθόδους μελέτης βρήκες πιο αποτελεσματικές;
Το βασικό κατά την προετοιμασία μου ήταν να δίνω όλη μου την προσοχή στην παράδοση του μαθήματος και να κατανοώ την ύλη από το μάθημα, ώστε να μην χρειάζεται να αφιερώνω πολλές ώρες στο σπίτι. Πέρα από αυτό προσπάθησα να ξαναλύνω τις ήδη λυμένες ασκήσεις, αλλά και να κάνω ασκήσεις πέρα αυτών που μας έβαζαν οι καθηγητές. Δεν μπορώ να πω πως ήμουν από αυτούς που διάβαζαν από το πρωί μέχρι το βράδυ, απλά διάβαζα έχοντας κατανοήσει πλήρως το κάθε μάθημα. Τέλος, σημαντικές για εμένα ήταν και οι συστηματικές επαναλήψεις σε προηγούμενα μαθήματα.
Πόσο σημαντικό θεωρείς ότι ήταν το φροντιστήριο για την επιτυχία σου;
Δυστυχώς, ζούμε σε μια χώρα που η δημόσια εκπαίδευση δεν επαρκεί για έναν μαθητή, ο οποίος στοχεύει ψηλά. Οπότε τολμώ να πω πως το φροντιστήριο ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες του αποτελέσματός μου στις πανελλαδικές. Αισθάνομαι πολύ ικανοποιημένος από τον Ρόμβο και ευχαριστώ ιδιαίτερα όλους μου τους καθηγητές.
Τι συμβουλή θα έδινες στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις επόμενες πανελλαδικές;
Η κατανόηση της ύλης είναι το σημαντικότερο, οπότε θα τους έλεγα να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην παράδοση του κάθε μαθήματος και να ρωτάνε όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις και να εκφράζουν τις απορίες τους. Επίσης, θα τους πρότεινα να εργάζονται και μόνοι τους και να μην συμβιβάζονται με το ελάχιστο δυνατό, διότι για να πετύχεις τους στόχους σου θα πρέπει να εργάζεσαι πάντα περισσότερο από τους υπόλοιπους. Σημασία όμως δεν έχει να παλεύεις για κάτι το οποίο σου το επιβάλλουν, αλλά για κάτι το οποίο πραγματικά θες.
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια και φιλοδοξίες;
Δεν μπορώ να πω με σιγουριά τι θέλω να κάνω στο μέλλον, παρ’ όλα αυτά θα ήθελα να σπουδάσω κάτι το οποίο να μου αρέσει πραγματικά και όχι κάτι το οποίο είναι “της μόδας” ή για το κύρος που έχει στην σημερινή κοινωνία.
Από τις συνεντεύξεις των μαθητών μας προκύπτει ένα κοινό μήνυμα: η αξία της σωστής υποστήριξης από το φροντιστήριο. Όλοι οι μαθητές αναγνωρίζουν την κρίσιμη συνεισφορά του φροντιστηρίου ΡΟΜΒΟΣ στην επιτυχία τους. Η σωστή καθοδήγηση, η προσωπική στήριξη και η έμφαση στην καλή προετοιμασία ήταν καθοριστικά στοιχεία της επιτυχίας τους.
Θέλουμε να εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη στους καθηγητές μας, οι οποίοι είναι χρόνια συνεργάτες μας και αφουγκράζονται βαθιά τη φιλοσοφία μας. Η αφοσίωσή τους στην εκπαιδευτική μας προσέγγιση, η ικανότητά τους να προσφέρουν υποστήριξη χωρίς περιττή πίεση, και η διαρκής τους προσπάθεια για την εξαιρετική καθοδήγηση των μαθητών είναι τα θεμέλια της επιτυχίας μας. Μαζί με αυτούς, καταφέρνουμε να δημιουργούμε ένα υποστηρικτικό και θετικό περιβάλλον που ενισχύει την ακαδημαϊκή και προσωπική ανάπτυξη των μαθητών μας.
Η εμπειρία των μαθητών μας δείχνει ότι η επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι μόνο αποτέλεσμα ατομικής προσπάθειας αλλά και της υποστήριξης από το σωστό φροντιστήριο. Η καλή προετοιμασία, η κατάλληλη καθοδήγηση και η απόλαυση της διαδικασίας είναι το κλειδί για την επιτυχία, και η προσφορά ενός περιβάλλοντος που ενθαρρύνει τους είναι απαραίτητη.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεχή σας αφοσίωση και την υποστήριξή σας. Είστε ο συνδετικός κρίκος που ενσωματώνει την εκπαιδευτική μας φιλοσοφία και μας βοηθά να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση στους μαθητές μας.
Bloggers
-
Τσαρπαλή Ειρήνη
-
Τι διαφορετικό κάνουν οι άριστοι;
Η περίοδος των εξετάσεων ολοκληρώθηκε και οι μαθητές που θα δώσουν του χρόνου πανελλαδικές έχουν...
-
Τι διαφορετικό κάνουν οι άριστοι;
-
Μαρία Θαλασσινού
-
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ…
Αγαπητά μου παιδιά, επιτρέψτε μου μέσω ενός αλληγορικού συλλογισμού να σας αποδείξω ότι αυτή η...
-
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ…
-
Ευγενία Οικονομίδου
-
Διατροφή για Δυνατούς … Υποψηφίους!!!
Καλημέρα στους πολυαγαπημένους μαθητές μας!!! Λίγα κι όχι κουραστικά λόγια για τη διαφύλαξη της...
-
Διατροφή για Δυνατούς … Υποψηφίους!!!
-
Ειρήνη Τσαρπαλή
-
5 προτάσεις για επιτυχημένη επανάληψη
Μετά από δύο χρόνια επιστρέφουμε σε περίοδο εξετάσεων για όλες τις τάξεις του λυκείου και του...
-
5 προτάσεις για επιτυχημένη επανάληψη
-
Διαχείριση
-
"Από την Προετοιμασία στην Επιτυχία" , Συνεντεύξεις με Αριστούχους Μαθητές
Οι πανελλαδικές εξετάσεις αποτελούν ένα σημαντικό σταθμό στη ζωή κάθε μαθητή/τριας, καθώς απαιτούν αφοσίωση,...
-
Κατηγορία 10%: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Τι είναι το 10%; Η διαδικασία του 10% πρακτικά είναι η δυνατότητα μου να διεκδικήσω ξανά εισαγωγή στα...
-
Έξι σχολές που μπορούν να σου προσφέρουν σίγουρη δουλειά στο μέλλον
Προγράμματα σπουδών ελληνικών ΑΕΙ με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και στην επαγγελματική...
-
Η ''λειτουργική προσκόλληση'' και το ''πρόβλημα των σχοινιών'' του Maier
Αφορμή για το άρθρο αυτό αποτέλεσε το παρακάτω πρόβλημα που θα μπορούσε να δοθεί σε μαθητές από...
-
Σπουδάζοντας Νομική στην ψηφιακή εποχή
«Είναι το πιο βαρύ χαρτί του 1ου πεδίου!», «Μπορείς να κάνεις οτιδήποτε με ένα πτυχίο Νομικής!». Είναι...
-
Τεχνικές ανάπτυξης της ενσυναίσθησης των μαθητών
Υπάρχουν ορισμένες πρακτικές κατάλληλες για την καλλιέργεια ενσυναισθητικών δεξιοτήτων στους...
-
Ποιες οι προοπτικές ενός πτυχιούχου Οικονομικών;
Ένα πτυχίο Οικονομικών θα ενισχύσει την ζήτησή σου σε πολλούς τομείς, ανεξάρτητα από τον κλάδο...
-
Πρακτικές οδηγίες για τη διδασκαλία παιδιών με ΔΕΠΥ
Οργανώστε τη σχολική τάξη• Είναι σημαντικό ο μαθητής με ΔΕΠΥ να κάθεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο δάσκαλο, στο...
-
Logistics - τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος
Έντεκα επαγγέλματα με τις καλύτερες προοπτικές πλήρους απασχόλησης, στη χώρα μας, παρουσίασε ο Σ.Ε.Β (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων...
-
Δυσλεξία και χρήση νέων τεχνολογιών
Η εκπαίδευση είναι ένα πεδίο όπου έχουν επέλθει πολλές αλλαγές λόγω της παρουσίας των νέων...
-
Βιολογία, Βιοτεχνολογία και επαγγέλματα του μέλλοντος
Καθώς η κλιματική αλλαγή υπονομεύει το μέλλον μας, πολλές βιομηχανίες στρέφονται στην επιστήμη της Βιολογίας για...
-
Με τι ασχολείται το επάγγελμα της Γενετικής Μηχανικής;
Μια από τις συχνότερες ερωτήσεις που τίθενται από συμβουλευόμενους και γονείς σε συνεδρίες...
-
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και οι Διαγωνισμοί της!
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) έχει ιστορία 100 ετών. Ιδρύθηκε το 1918 στην Αθήνα και σήμερα έχει παραρτήματα...
-
Διγλωσσία & Εκπαίδευση: Διαχείριση, Διδασκαλία και Καλλιέργεια
Αποτελεί αλήθεια το γεγονός της συνεχούς αύξησης του μαθητικού πληθυσμού με μεταναστευτική και...
-
Τα πρώτα σωστά βήματα για την αντιμετώπισή της ΔΕΠΥ
Πήρατε τη διάγνωση από το γιατρό σας ότι «το παιδί σας έχει ΔΕΠΥ»; Τώρα μπορείτε να δώσετε...
-
"Από την Προετοιμασία στην Επιτυχία" , Συνεντεύξεις με Αριστούχους Μαθητές
-
Έρη Πρασιανάκη
-
Συναισθηματική νοημοσύνη και μαθητές
Η επιτυχία στο σχολείο δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο διαβάζει το παιδί ή πόσο έξυπνο είναι. Ο...
-
Ας μιλήσουμε για τον σχολικό εκφοβισμό
Εκφοβισμός είναι όταν κάποιος εκφοβίζει ή προκαλεί βλάβη σε άλλο πρόσωπο με συγκεκριμένο σκοπό. Τα θύματα του...
-
Παιδαγωγική Λογική και Σχολικές Ποινές
Όπως γνωρίζουμε οι χρησιμοποιούμενες λέξεις δεν είναι ουδέτερες. Από πολλές με παραπλήσιο...
-
Πως να ενισχύσουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών μας
Ο όρος αυτοεκτίμηση είναι ζωτικής σημασίας για κάθε άνθρωπο, καθώς συντελεί στην εξασφάλιση της...
-
Σπουδές & Επάγγελμα Στη "Βαριά" Βιομηχανία της Ελλάδας
Στην προσπάθεια για να απαντήσουν στο αγωνιώδες ερώτημα για τα τμήματα με επαγγελματική...
-
Η αξία των Αρχαίων Ελληνικών και η διδασκαλία τους στη σχολική εκπαίδευση
Η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στη Μέση Εκπαίδευση είναι εξαιρετικά χρήσιμη,...
-
Συναισθηματική νοημοσύνη και μαθητές
-
Ιούλιος 2024
-
"Από την Προετοιμασία στην Επιτυχία" , Συνεντεύξεις με Αριστούχους Μαθητές
Διαχείριση
Οι πανελλαδικές εξετάσεις αποτελούν ένα σημαντικό σταθμό στη ζωή κάθε μαθητή/τριας, καθώς απαιτούν αφοσίωση,...
-
"Από την Προετοιμασία στην Επιτυχία" , Συνεντεύξεις με Αριστούχους Μαθητές
Διαχείριση
-
Δεκέμβριος 2023
-
Κατηγορία 10%: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Διαχείριση
Τι είναι το 10%; Η διαδικασία του 10% πρακτικά είναι η δυνατότητα μου να διεκδικήσω ξανά εισαγωγή στα...
-
Κατηγορία 10%: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
Διαχείριση
-
Μάιος 2022
-
5 προτάσεις για επιτυχημένη επανάληψη
Ειρήνη Τσαρπαλή
Μετά από δύο χρόνια επιστρέφουμε σε περίοδο εξετάσεων για όλες τις τάξεις του λυκείου και του...
-
5 προτάσεις για επιτυχημένη επανάληψη
Ειρήνη Τσαρπαλή
-
Μάρτιος 2021
-
Έξι σχολές που μπορούν να σου προσφέρουν σίγουρη δουλειά στο μέλλον
Διαχείριση
Προγράμματα σπουδών ελληνικών ΑΕΙ με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και στην επαγγελματική...
-
Έξι σχολές που μπορούν να σου προσφέρουν σίγουρη δουλειά στο μέλλον
Διαχείριση
-
Οκτώβριος 2020
-
Η ''λειτουργική προσκόλληση'' και το ''πρόβλημα των σχοινιών'' του Maier
Διαχείριση
Αφορμή για το άρθρο αυτό αποτέλεσε το παρακάτω πρόβλημα που θα μπορούσε να δοθεί σε μαθητές από...
-
Η ''λειτουργική προσκόλληση'' και το ''πρόβλημα των σχοινιών'' του Maier
Διαχείριση
-
Μάρτιος 2020
-
Σπουδάζοντας Νομική στην ψηφιακή εποχή
Διαχείριση
«Είναι το πιο βαρύ χαρτί του 1ου πεδίου!», «Μπορείς να κάνεις οτιδήποτε με ένα πτυχίο Νομικής!». Είναι...
-
Σπουδάζοντας Νομική στην ψηφιακή εποχή
Διαχείριση
-
Φεβρουάριος 2020
-
Τεχνικές ανάπτυξης της ενσυναίσθησης των μαθητών
Διαχείριση
Υπάρχουν ορισμένες πρακτικές κατάλληλες για την καλλιέργεια ενσυναισθητικών δεξιοτήτων στους...
-
Ποιες οι προοπτικές ενός πτυχιούχου Οικονομικών;
Διαχείριση
Ένα πτυχίο Οικονομικών θα ενισχύσει την ζήτησή σου σε πολλούς τομείς, ανεξάρτητα από τον κλάδο...
-
Πρακτικές οδηγίες για τη διδασκαλία παιδιών με ΔΕΠΥ
Διαχείριση
Οργανώστε τη σχολική τάξη• Είναι σημαντικό ο μαθητής με ΔΕΠΥ να κάθεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο δάσκαλο, στο...
-
Τεχνικές ανάπτυξης της ενσυναίσθησης των μαθητών
Διαχείριση
-
Ιανουάριος 2020
-
Logistics - τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος
Διαχείριση
Έντεκα επαγγέλματα με τις καλύτερες προοπτικές πλήρους απασχόλησης, στη χώρα μας, παρουσίασε ο Σ.Ε.Β (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων...
-
Δυσλεξία και χρήση νέων τεχνολογιών
Διαχείριση
Η εκπαίδευση είναι ένα πεδίο όπου έχουν επέλθει πολλές αλλαγές λόγω της παρουσίας των νέων...
-
Logistics - τα Επαγγέλματα του Μέλλοντος
Διαχείριση
-
Δεκέμβριος 2019
-
Βιολογία, Βιοτεχνολογία και επαγγέλματα του μέλλοντος
Διαχείριση
Καθώς η κλιματική αλλαγή υπονομεύει το μέλλον μας, πολλές βιομηχανίες στρέφονται στην επιστήμη της Βιολογίας για...
-
Βιολογία, Βιοτεχνολογία και επαγγέλματα του μέλλοντος
Διαχείριση
-
Νοέμβριος 2019
-
Με τι ασχολείται το επάγγελμα της Γενετικής Μηχανικής;
Διαχείριση
Μια από τις συχνότερες ερωτήσεις που τίθενται από συμβουλευόμενους και γονείς σε συνεδρίες...
-
Με τι ασχολείται το επάγγελμα της Γενετικής Μηχανικής;
Διαχείριση
-
Οκτώβριος 2019
-
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και οι Διαγωνισμοί της!
Διαχείριση
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) έχει ιστορία 100 ετών. Ιδρύθηκε το 1918 στην Αθήνα και σήμερα έχει παραρτήματα...
-
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και οι Διαγωνισμοί της!
Διαχείριση
-
Ιανουάριος 2019
-
Συναισθηματική νοημοσύνη και μαθητές
Έρη Πρασιανάκη
Η επιτυχία στο σχολείο δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο διαβάζει το παιδί ή πόσο έξυπνο είναι. Ο...
-
Συναισθηματική νοημοσύνη και μαθητές
Έρη Πρασιανάκη
-
Νοέμβριος 2018
-
Διγλωσσία & Εκπαίδευση: Διαχείριση, Διδασκαλία και Καλλιέργεια
Διαχείριση
Αποτελεί αλήθεια το γεγονός της συνεχούς αύξησης του μαθητικού πληθυσμού με μεταναστευτική και...
-
Ας μιλήσουμε για τον σχολικό εκφοβισμό
Έρη Πρασιανάκη
Εκφοβισμός είναι όταν κάποιος εκφοβίζει ή προκαλεί βλάβη σε άλλο πρόσωπο με συγκεκριμένο σκοπό. Τα θύματα του...
-
Τα πρώτα σωστά βήματα για την αντιμετώπισή της ΔΕΠΥ
Διαχείριση
Πήρατε τη διάγνωση από το γιατρό σας ότι «το παιδί σας έχει ΔΕΠΥ»; Τώρα μπορείτε να δώσετε...
-
Διγλωσσία & Εκπαίδευση: Διαχείριση, Διδασκαλία και Καλλιέργεια
Διαχείριση
-
Φεβρουάριος 2018
-
Παιδαγωγική Λογική και Σχολικές Ποινές
Έρη Πρασιανάκη
Όπως γνωρίζουμε οι χρησιμοποιούμενες λέξεις δεν είναι ουδέτερες. Από πολλές με παραπλήσιο...
-
Παιδαγωγική Λογική και Σχολικές Ποινές
Έρη Πρασιανάκη
-
Ιανουάριος 2018
-
Πως να ενισχύσουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών μας
Έρη Πρασιανάκη
Ο όρος αυτοεκτίμηση είναι ζωτικής σημασίας για κάθε άνθρωπο, καθώς συντελεί στην εξασφάλιση της...
-
Πως να ενισχύσουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών μας
Έρη Πρασιανάκη
-
Νοέμβριος 2017
-
Σπουδές & Επάγγελμα Στη "Βαριά" Βιομηχανία της Ελλάδας
Έρη Πρασιανάκη
Στην προσπάθεια για να απαντήσουν στο αγωνιώδες ερώτημα για τα τμήματα με επαγγελματική...
-
Η αξία των Αρχαίων Ελληνικών και η διδασκαλία τους στη σχολική εκπαίδευση
Έρη Πρασιανάκη
Η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στη Μέση Εκπαίδευση είναι εξαιρετικά χρήσιμη,...
-
Σπουδές & Επάγγελμα Στη "Βαριά" Βιομηχανία της Ελλάδας
Έρη Πρασιανάκη
-
Ιούλιος 2017
-
Τι διαφορετικό κάνουν οι άριστοι;
Τσαρπαλή Ειρήνη
Η περίοδος των εξετάσεων ολοκληρώθηκε και οι μαθητές που θα δώσουν του χρόνου πανελλαδικές έχουν...
-
Τι διαφορετικό κάνουν οι άριστοι;
Τσαρπαλή Ειρήνη
-
Απρίλιος 2017
-
Διατροφή για Δυνατούς … Υποψηφίους!!!
Ευγενία Οικονομίδου
Καλημέρα στους πολυαγαπημένους μαθητές μας!!! Λίγα κι όχι κουραστικά λόγια για τη διαφύλαξη της...
-
ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ…
Μαρία Θαλασσινού
Αγαπητά μου παιδιά, επιτρέψτε μου μέσω ενός αλληγορικού συλλογισμού να σας αποδείξω ότι αυτή η...
-
Διατροφή για Δυνατούς … Υποψηφίους!!!
Ευγενία Οικονομίδου